Visita a l’Institut d’Estudis Catalans

21 de desembre de 2011

El dijous 15 de desembre de 2011 un grup d’estudiants i professors de Llengua i literatura catalanes de la UOC van visitar l’Institut d’Estudis Catalans en el marc del programa d’activitats presencials de la titulació.

Van ser rebuts pel director de la Secció Filològica, Isidor Marí, també professor de la UOC, el qual els va adreçar unes paraules de benvinguda i va explicar el desenvolupament dels actes de commemoració del centenari de la Secció (1911-2011).

A continuació, i després d’una visita guiada per la Casa de Convalescència, seu de la institució, Joan Soler i Bou va dur a terme una xerrada en què va descriure dos projectes de la Secció que estan estretament relacionats: el Corpus Textual Informatitzat de la Llengua Catalana i la construcció del Diccionari descriptiu.