Poesia dibuixada i literatura catalana a Internet

23 de febrer de 2017
poesia-dibuixada

#PoesiaDibuixada
Paraules llegides, escoltades i dibuixades

Poesia dibuixada és el projecte impulsat per LletrA – Universitat Oberta de Catalunya – i Catorze per a celebrar els quinze anys de la creació del portal de literatura catalana de la UOC. Un projecte literari que va arrancar fa uns mesos i es durà a terme fins al 17 de març, Dia de la poesia catalana a internet. El projecte culminarà amb un total de 14 poemes dibuixats recitats per Sílvia Bel i il·lustrats per Marta Bellvehí, que aposten per les paraules llegides, escoltades i dibuixades. L’essència de la Poesia dibuixada és la coincidència dels interessos que defineixen les dues plataformes digitals: la poesia, l’audiovisual, la il·lustració i la comunicació digital. Ja han arribat a la desena Poesia Dibuixada amb un poema de Joan Salvat-Papasseit, i ho celebrem compartint-los des del Grau de Llengua i Literatura Catalanes de la UOC.

Podeu seguir tota l’actualitat del projecte a LletrA i a Catorze.

POESIA DIBUIXADA

Tot l’enyor de demà