Nou Grau d’Antropologia i Evolució Humana

13 de juny de 2013

«Sóc humà i res d’humà no m’és aliè», Terenci (Roma, segle II aC)

Els Estudis d’Arts i Humanitats de la Universitat Oberta de Catalunya i la Facultat de Lletres de la Universitat Rovira i Virgili ofereixen conjuntament el nou Grau en Antropologia i Evolució Humana.

Es tracta d’una formació pionera en aquest àmbit atès que tracta de l’antropologia des de la perspectiva cultural, social i evolutiva. Fins ara l’antropologia social i cultural i l’evolució humana s’han tractat per separat i aquest programa formatiu és el primer que permet als estudiants adquirir coneixements amplis des de totes les dimensions de l’ésser humà.

El programa s’ofereix en una doble modalitat: virtual i semipresencial. La modalitat virtual assegura a l’estudiant la possibilitat de cursar tot el grau a distància utilitzant el campus virtual de la UOC. El model semipresencial combina l’ensenyament virtual amb la impartició d’algunes sessions presencials a determinades assignatures al campus Catalunya de la URV.

Més informació i pre-inscripcions en aquest enllaç.