Aina Moll, doctora honoris causa

9 de maig de 2012

La UOC ha investit doctora honoris causa Aina Moll en un acte que ha tingut lloc el dimarts 8 de maig a la seu institucional de la universitat.

La laudatio ha anat a càrrec del professor de la UOC i president de la Secció Filològica de l’Institut d’Estudis Catalans, Isidor Marí, qui ha lloat la tasca feta per Aina Moll durant tota la seva trajectòria vital i professional i especialment la contribució decisiva de la filòloga menorquina a la política lingüística del país.

En el seu discurs d’acceptació, Aina Moll ha glossat la vida, l’obra i la transcendència social d’Antoni M. Alcover i ha acabat reivindicant la vigència del seu llegat com a inspiració per a una política lingüística  «molt més exigent i difícilment atacable» i per al «recobrament total de la llengua».

Podeu trobar tota la informació sobre l’acte d’investidura, inclòs el llibret de l’acte amb els discursos íntegres en aquest enllaç.