Vídeo de la presentació llibre “Mots nous en català” a l’IEC

26 de gener de 2015

El passat 15 de gener va tenir lloc la presentació del llibre Mots nous en català. Una panoràmica geolectal a la seu de l’Institut d’Estudis Catalans (IEC). Una obra coeditada per M. Teresa Cabré, professora de la UPF i presidenta de la Secció Filològica, Ona Domènech, directora del  Grau de Llengua i Literatura Catalanes de la UOC i Rosa Estopà, professora de la UPF. En l’acte també hi van intervenir Josep Martines, Jordi Ginebra i Joan Julià-Muné.

Un vídeo molt recomanable per tots aquells que estan interessats en la neologia.

Mots nous en català. Una panoràmica geolectal és un projecte col•lectiu de recerca finançat per l’Institut d’Estudis Catalans i forma part de la col•lecció “IVITRA, research in Linguistics and Literature” de l’editorial John Benjamins. En el seu contingut inclou els resultats de la xarxa d’observatoris de la llengua catalana NEOXOC