El passat 23 de maig de 2014 els Estudis d’Arts i Humanitats de la Universitat Oberta de Catalunya van organitzar, conjuntament amb l’Institut d’Estudis Catalans, la Jornada «La convivència lingüística a la Catalunya del futur» per celebrar els 15 anys transcorreguts des de la posada en marxa de la titulació de Filologia Catalana.
Ja podeu veure el vídeo que resumeix la jornada i llegir el text complet de la conferència del Dr. Georg Kremnitz, «Català, castellà i les altres llengües. Perspectives  sociolingüístiques per a una Catalunya futura».

També teniu a disposició l’enregistrament complet de les conferències del Dr. Kremnitz, del Dr. Joan Pujolar, i de la taula rodona moderada per Vicent Partal i compartida per Josep Soler, Bernat Gasull i l’escriptora Najat El Hachmi.