12 de juliol de 2013

La Secció Filològica de l’Institut d’Estudis Catalans organitza el II Simposi sobre l’ensenyament de la llengua i la literatura catalanes a la secundària i a la universitat. Aquesta edició, que porta el lema “Quin futur volem? Perspectives i propostes”, tindrà lloc el proper dia 11 d’octubre a la seu de l’IEC i està oberta a professors, estudiants i persones interessades en el tema.

L’objectiu de la jornada, que forma part de la commemoració del centenari de les Normes ortogràfiques, és reflexionar i debatre, d’acord amb uns paràmetres d’estat, sobre les perspectives de futur de l’ensenyament de la llengua i literatura catalanes. Els tres grans eixos de presentació i debat seran : 1) la comparació de legislacions estatals sobre l’ensenyament de la llengua i la literatura; 2) la proposta de currículums educatius de països propers que serveixin de referència, i 3) el suggeriment de paradigmes metodològics docents tant en llengua com en literatura.

Podeu trobar tota la informació sobre el simposi en aquesta web.