Martí i Pol, poeta nacional?

8 de juliol de 2013

A la III trobada de les titulacions de Llengua i literatura catalanes i Filologia catalana de la UOC, celebrada enguany a Roda de Ter, el professor Jaume Subirana va oferir una conferència amb el títol “Martí i Pol, poeta nacional?”.

En la seva intervenció, Subirana reflexiona sobre la figura del poeta nacional en la literatura catalana i es pregunta si el poeta de Roda pot o no ser considerat com a tal.

Ara podem veure i escoltar la conferència sencera a FLUX, el blog de l’escriptor i professor de la UOC, la recerca del qual se centra en qüestions de cultura, literatura i identitat, amb un especial interès per la literatura i la cultura catalana contemporànies.

Jaume Subirana és doctor en Filologia Catalana per la Universitat Autònoma de Barcelona (1999),  llicenciat en Filosofia i Lletres per la mateixa universitat (1986) i professor agregat dels Estudis d’Arts i Humanitats, on actualment coordina assignatures del Màster interuniversitari de Gestió Cultural UOC-UdG-UIB i del Màster universitari d’Humanitats: art, literatura i cultura contemporànies.