Criteris de pronunciació en català: l’estàndard oral (curs d’estiu)

16 de maig de 2013

Per al proper mes de juliol hem organitzat el curs d’estiu “Criteris de pronunciació en català: l’estàndard oral”.

L’objectiu fonamental d’aquest curs és que l’estudiant conegui i domini el català oral que cal per a ser pronunciat en contextos formals, per exemple en mitjans de comunicació, productes audiovisuals, comunicació pública, docència i qualsevol altra activitat en què calgui correcció i adequació a un estàndard.

A partir del coneixement dels criteris de l’estàndard oral i de la reflexió sobre la mateixa noció d’estàndard, a l’aula es farà la pràctica amb textos reals (àudio i text escrit per a ser pronunciat) per a detectar-hi errors i corregir-la. Així doncs, es tracta d’un curs amb una clara orientació pràctica i professional.

Impartirà el curs Mònica Montserrat Grau, tutora del grau de Llengua i literatura catalanes de la UOC i coordinadora del màster en correció i assessorament lingüístic de la Universitat Autònoma de Barcelona.

La matrícula ja està oberta.