La fascinació catalana per James Joyce

7 de març de 2013
James Joyce

Us recomanem l’article que Teresa Iribarren ha escrit a Núvol sobre la influència que l’obra de James Joyce ha tingut en els escriptors catalans. Iribarren és professora del Grau de Llengua i literatura catalanes i directora acadèmica del Postgrau Llibre i lectura en la societat de la informació UOC-Grup 62.

Aprofitem per avançar-vos que els dies 24 i 25 d’abril celebrarem a la seu de l’IEC els XXIV Encuentros de la Asociación Española James Joyce, que organitzem l’Asociación Española James Joyce, els Estudis d’Arts i Humanitats de la Universitat Oberta de Catalunya, la Facultat de Traducció i d’Interpretació de la Universitat Autònoma de Barcelona, i l’Institut d’Estudis Catalans. Ja ens han confirmat la seva participació Joaquim Mallafrè i Francisco García Tortosa, traductor al castellà d’Ulises (1999). Hi esteu convidats.