Grau de Llengua i literatura catalanes: matrícula oberta

14 de gener de 2013

Ja s’ha obert l’accés al Grau de Llengua i literatura catalanes per als nous estudiants del curs 2012-2013 que comença el proper més de febrer.

Us convidem a la sessió informativa que tindrà lloc el proper 17 de gener a les 18’30h. a la seu de la UOC de l’Av. Tibidabo nº 39 de Barcelona. Us hi podeu inscriure des del següent enllaç.

El Grau en Llengua i literatura catalanes de la UOC s’orienta cap a un ventall ampli de sortides professionals (ensenyament, edició, assessorament lingüístic, creació i crítica literàries, periodisme, traducció, logopèdia, planificació lingüística, gestió cultural) i de manera relacionada i indestriable ofereix a l’estudiant coneixements sòlids i aprofundits i capacitat d’anàlisi i reflexió sobre la història i la situació actual de la llengua, la literatura i la cultura catalanes.