Curs “Gèneres, identitats i estils en la ficció”

5 d'octubre de 2012

El Consorci Universitat Internacional Menéndez Pelayo Barcelona (CUIMPB) – Centre Ernest Lluch, en col·laboració amb la Secció Filològica de l’Institut d’Estudis Catalans organitza el curs Gèneres, identitats i estils en la ficció: entre el col·loquial i l’estàndard.

El seu objectiu és, més enllà dels criteris normatius que han d’orientar la varietat estàndard, analitzar i trobar propostes més o menys generalitzables per als registres col·loquials de ficció a la televisió, el teatre i el cinema.

Les sessions tindran lloc els propers dies  17 i 18 d’octubre. La inauguració i la cloenda aniran a càrrec de dos professors dels Estudis d’Arts i Humanitats de la UOC, Joan Fuster Sobrepere, en la seva qualitat de director acadèmic del CUIMPB, i Isidor Marí, director del curs i president de la Secció Filològica.

Es reconeixerà 1 crèdit ECTS als estudiants dels graus d’Humanitats i Llengua i literatura catalanes de la UOC que acreditin haver cursat aquest curs amb aprofitament.