Grau de Llengua i literatura catalanes: matrícula oberta

3 de maig de 2012

Ja s’ha obert l’accés de nous estudiants per al proper curs 2012-2013.Tan bon punt facin la sol·licitud d’accés, els interessats obtindran un nom d’usuari i una contrasenya per accedir al Campus Virtual -l’entorn de comunicació i aprenentatge de la UOC- i rebran assessorament personalitzat sobre els nostres estudis i com formalitzar, si ho desitgen, la matrícula.

El grau en Llengua i literatura catalanes de la UOC s’orienta cap a un ventall ampli de sortides professionals (ensenyament, edició, assessorament lingüístic, creació i crítica literàries, periodisme, traducció, logopèdia, planificació lingüística, gestió cultural) i de manera relacionada i indestriable ofereix a l’estudiant coneixements sòlids i aprofundits i capacitat d’anàlisi i reflexió sobre la història i la situació actual de la llengua, la literatura i la cultura catalanes.

Podeu trobar tota la informació en aquest enllaç.